venres, 8 de maio de 2020

Os venres, a desfrutar cos bolígrafos!!!

Ya llegamos al último día de la semana!!! Viernes!!! y los viernes a disfrutar  con nuestros lápices y bolígrafos!!!



Hoy vamos a escribir en un formato que ya conocéis y otro que ya conocíais o conocisteis en estos momentos.

CASTELLANO

Hoy vamo a escribir....... UNA CARTA

En estas imágenes os recuerdo la partes de las cartas.



Os fuisteis de excursión con vuestra familia al Polo Norte. Desde allí me mandais una carta a mí contándome cómo lo estáis pasando,  en dónde os hospedastéis, qué animales veis, qué comeis, sitios que visitais, curiosidades que os encontrais, cómo es la gente de allí,........



LINGUA GALEGA

Agora toca enviar a profe un CORREO ELECTRÓNICO.

Xa estas de volta da túa excursión ao polo norte. E agora tes que envíarme un correo electrónico valorando a tua excursión, é decir, contandome qué foi o que máis che gustou, o que che resultou peor, a mellor comida , a peor comida, volverías, cambiarías de sitio por qué, se eu quixese ir que consellos me das,....

Nesta imaxe móstroche as partes dos correos electrónicos, que moitos de vos  xa coñecedes porque me enviaste algún.  



Agora máns a obra!! 

  • Tedes dúas opcións: facelo en papel ou facelo en ordenador/tablet/teléfono.
  • No apartado de PARA
    • Se eleximo a opción de papel a dirección de para sería. profeloli@carballal.com
    • Se eleximos a opción dixital os vosos pais xa saben o meu correo.
  • No apartado ASUNTO: tedes que poñer algo relacionado co texto que vades a escribir:
    • Exemplo: excursión ao polo norte, que ven o pasei!, a vida no polo,.....
  • No TEXTO  escribides o que me vades contar. (recorda que é sobre a túa excursión).

Adiante máns e bolígrafos!!!


NON SE ESQUEZER NUNCA DE XOGAR E DE LER DIARIAMENTE!!!!

ÁNIMO CHICOS!!!!


Ningún comentario:

Publicar un comentario